Friday, May 11

huh

Assalamualaikum,
kay, tak ada kena mengena pun. tapi ada sikitlah

lama betul aku tak update blog. okay, erm krik krik *bunyicengkerik*. masa tak online punya lah bergeliga otak aku, mcm2 nak taip. bila dah buka laptop, nk update terus hilang. cehh, kuang hajak -.- er, kay exam ? huh -.- folio ? ish, haih --" foliiioooooooooooooooooooooooooooooooo ! sekarang ni aku setiap kali bangun dlm kepala otak "folio! exam! pmr! bicara berirama!" fuhh -.- kay, actually tak tahu nk update apa ni. tusyen tadi ? oh okay je :) esok ada tusyen intensif dan aku mmg akan hadir. esok subkect science dgn english. kay , kitorg start exam jumaat. nasib baik jumaat tu paper seni. ish, adik aku ni nak tengok wrestling pun agak2 lah, tak payah lah nak buka kuat sangat, tak nampak ke aku tgh update blog ni ? -.- kay, tak ada kena mengena. huh, hmmm *lepaskan keluhan yg sgt pnjg*. i think i need something to cheer me up, k bye wassalam.