Thursday, April 12

cinta ?

Assalamualaikum , fuhh dah lama rasanya aku tak update blog . cehh , tak ada rasa rasa lagi lah , mmg dh lama tak update blog pun -.- rasa rindu untuk mengupdate blog teratak di hati , hehehehe .



kay , apa khabar blogger yg lain ? ecewahh , ckp mcm ramai je followers . haha , lol . kay , actually nak update pasal 'broken heart' . eh ? haha , watlek watcool bukan aku but some of my friends but actually including me . erm

just wanna say , we have to move along no matter what is it . and even when our hope is gone , just move along to make it through . yes , i admit it . broken heart mmg menyakitkn hati . bila pndg muka org yg berkenaan . rasa mcm "#@@#$%#%*(*
kalau lah dunia ni tak ada peraturan dah lama aku cincang cincang kau guna pisau orang potong daging kat pasar"
hehe kejam gila aku :P watlek , aku perempuan takkan buat mcm tu lah . paling teruk pun cuma ignore dia je . eh ? ye ke ? sanggup ke aku buat mcm tu ? hm , tepuk dada tanya diri cukup lah . orang kata silence is more killing then fighting . aaah , kisah apa haku , aku dh tak perlukan kau n_nV

aku bukan tak nak approve kau , kau , kau atau kau . cuma aku takut sejarah lama berulang kembali . aku tak pasti berapa lama aku boleh sayang kat kau . aku tak pasti brp lama aku boleh tahan dgn kau . so , i took a safe way :) and it really make my day cheer up . even sometimes when i see you i just felt like wanna go to canteen school and take seven knives and kill you . but............................................ i'll never do that ! because i don't wanna go to prison . i've lot of things to do in school . omg , school ? okay , its already near to 12 . kay , i need to go to sleep .





btw , to my broken heart friends remember Allah always with us no matter what we say , what we do :)