Saturday, March 3

this week :)

Assalamualaikum , lama betul aku tak update blog . haha , lol xD okay , tadi ada roadrun . oyeah , aku lari dgn iman . punya lah semangat kitorg lari , tapi tak dapat nombor . sedih kay :/ hmm ,bila roadrun tahun ni , lepastu tengok bnyk couple dating . kay , rindu tahun lepas rindu si dia . fuhh , tak sangka aku jiwang xD kay , tapi betul rindu ni . tak ada tipu tipu , tapi dia ? entah lah , mgkn dah tak igt apa apa kut . btw , aku dah 3 bulan lebih singleeeeeeeeeeeeeeee ! wehooo , bangga okay ! haha xD tak pernah aku single selama ni sepanjang sekolah menengah . haha , well ni kan azam aku .

eh , aku buat muka ayu ni . silalah cakap aku ayu . haha xD

mggu depan exam UB 1 ! okay , focus lina foucs ! 24 mac lawan syarahan agama , Alhamdulillah aku terpilih untuk wakil sekolah :) i'm begging you , please pray for me :/ kau bayangkan , sayarahan formal tak ada . tapi ada yg spontan je -.- ada 2 minit je utk kita fikir isi dgn dalil semua . aku dah lah jenis cepat panik . hm , tak pe tak pe . USAHA TANGGA KEJAYAAN , lol xD haha , btw aku dah taksub dgn perkataan "LOL" ! semuanya bermula dari miera xD hihi , btw tadi sblm balik cikgu suruh pengawas susun kerusi utk majlis hari isnin nanti . dan ..... dan ..... dan .... dan dia pun ada , kay hmmm . Astaghfirullahalazim , apa aku fikir ni -.-
dear lina , mggu depan kau exam ! -.- dear exam , please be nice to me . or not i will kill you , lol . btw nak cakap ni , mggu lepas mggu paling worst bagi aku dan mggu ni mgkn mggu paling bahagia utk aku . haha , kay tak ada motif . wassalam :)