Sunday, February 12

i'm back xD

Assalamualaikum
hihi , dah lama aku tak update . sorry lah , busy -_- ish , esok petang ada kelas tmbhn kat sekolah . oh , i'm okay . kay , bulan 3 lawan bola baling and sekolah kitorg tuan rumah . bulan 4 bola jaring and sekolah kitorg tuan rumah again , haha xD 24 mac lawan syarahan agama , but aku belum sure terplilih lagi . nanti nak pergi uji bakat , hihi lawan dgn form 5 , pheww . ujian bulanan 1 mac ni -.- oh , i'm not ready --" 27 feb exam KRK , kay i have to study more . i have to double my effort to get good result . please pray for me , hihi lol xD

ermm , termenung sebentar . hihi , awal awal tahun aku dah kena demam . nasib baik tak demam denggi -.- dah lama aku tak muntah , haha . kay , terharu iman tulis my name in her blog :3

okay , blog dia sangat cantik -.- blog aku sangat buruk , biar lah . tak masuk exam pun , haha lol . ish , tahun ni pmr ? apa persediaan aku eh ? hihi , biar lah rahsia xD haha , apa lagi nak update eh ? tak ada apa apa dah kot . nak buat homework yg sgt sikit *sentap -.- haha , k wassalam :)