Wednesday, December 21

PMR , ohhmyy

Assalamualaikum :)
apa khabar semua ? baik , tahu dah . hehe , korang mesti tahu kan yg esok form 3 ambil result PMR kan ? ohmyy :O



okay , aku pula yang rasa sgt gementar , uish mcm mana lah aku tahun depan kan ? aku ingat lagi time UPSR dulu . hehe , malam first before UPSR aku tak boleh nak tidur . hehe , mama kata aku tidur pukul 3 pagi . Alhamdulillah , aku dapat jawab dgn tenang :)
hehe , okay . back to the topic . kepada senior senior ku yang disayangi dan disanjungi dengan ini saya yg bernama Lina Diyana Nabilah binti Arif Azhan ingin mengucapkan







hihi , semoga kakak kakak abang abang semua mendapat keputusan yg cemerlang dan memuaskan :) I wish you all All the Best :) korang semua dah berusaha , so redha je lah dgn apa apa pun keputusan yang korang dapat . sbab Allah tahu apa yg terbaik buat hambaNya and semua kejadian ada hikmahnya . wassalam :)