Tuesday, November 29

Assalamualaikum :)

Assalamualaikum , apa khabar ? hehe
hari ni nak update pasal yaya dgn fikah kenakan aku -.- fyi , diorg ialah my neighbour rumah belakang . diorg ni adik beradik , yaya = 13 while fikah = 12

hehe , cuti cuti ni mmg bnyk menghabiskan masa bersama di rumah diorg xD haha , iyolah aku sorang je kan prmpuan in my sibling . bosan kot -.- dah lah anak sulong , aku tahu ramai yg terkejut kan aku anak sulong ? -.-

k , forget it . hehe , back to the topic
lepas mandi tadi terus pergi rumah dia , tengok tengok dia tgh buka youtube . haha
then , aku ckp lah . nak tgk pakwe aku tak ? dia ada video sendiri , muehee
diorg pun excited lahh . hehe , nak tahu siapa pakwe aku ? tengok lah

kalau malas nk buka video , tengok je lah gambar gambar pakwe aku ni :








hehe , itulah pak we aku :3 jangan marah c(: haha , lepastu diorg ckp

yaya : eh , muka dia mcm cousin aku lah

aku : really ? :O

fikah : ha'ah , cousin belah mak

aku : korang biar betul ?

yaya : betul !

fikah : dia form 5


lepas tu dorg gelak mcm orang gila , rupa rupanya dirog kelentong aku . oh ,
i'm sooooooooooooo 'LUCKY'
haihh , jahat betul diorang ni -__________________________-